آموزشگاه آرایشگری

ساخت وبلاگ

در این مطلب با آموزشگاه آرایشگری دترلند، بهترین آموزشگاه آرایشگری زنانه در تهران همراه باشید. راهنمایی های زیر شما را با خواص صابون تریاک  آشنا می کند.

آموزشگاه آرایشگری دترلند با مجوز فنی حرفه ای و با ضمانت یادگیری حرفه ای برای ورود به بازار کار در رشته های آموزش آرایشگری مانند آموزش لیزر بدن، آموزش فی اسکالپ، آموزش کاتالوگ خوانی رنگ مو و .... هنرجو می پذیرد. برای اطلاعات بیشتر و دریافت هزینه ها به سایت deterland.com مراجعه کنید

یکی از اقلام بهداشتی تاثیرگذار در زیبایی پوست صورت، صابون تریاک نام دارد. این صابون خاص به دلیل ویژگی لایه‌برداری، فروش فوق العاده ای دارد. اگر در صورت خود جوش یا لک بزرگ و کوچک داشته و دوست دارید که آن‌ها را از بین ببرید، صابون تریاک می‌تواند انتخاب مناسبی باشد. افراد زیادی سالانه به‌دلیل تغذیه نامناسب و قرار گرفتن در معرض لوازم آرایشی غیر استاندارد، دچار مشکلات پوستی متعدد می‌شوند. با استفاده از صابون تریاک و کرم‌های خاص گیاهی مرتبط با آن، تا حد زیادی می‌توانید از شر این مشکلات خلاص شوید و روتین پوستی مناسبی داشته باشید. صابون تریاک کارایی بالایی داشته و نسبت به قیمتش، کمک بزرگی هم به چنین افرادی خواهد کرد. در این مقاله به معرفی صابون تریاک کلاژن، خواص صابون تریاک، نحوه تشخیص صابون تریاک اصل و عوارض صابون تریاک می پردازیم. با ما همراه باشید.

صابون تریاک چیست؟

صابون تریاک یک محصول تهیه شده از کره ارگانیک غنی شده است که به‌صورت ۱۰۰ درصد گیاهی ساخته می‌شود. این صابون به لطف ترکیب‌های فوق‌العاده غنی از ویتامین‌های A، D، E و F، پوست شما را هیدراته، نرم و محافظت خواهد کرد. قطعات صابونی این محصول، بوی تریاک دارند و برای شستشوی دست و صورت خود می‌توانید از آن استفاده کنید. عطر ساطع شده از آن دارای جنبه‌های گل یاس و یلانگ بوده و رایحه ای ملایم و مشک‌دار را برای پوست صورت‌تان فراهم می‌کند. عطر این صابون، از شهری به‌نام Grasse می‌آید و حس کاملی از سلامت جسمی و روحی را برای‌ شما ایجاد می کند.

صابون تریاک چطور ساخته می شود؟

صابون تریاک از ۷۲% روغن زیتون ارگانیک و ۲۵% کره شی و گلیسیرین به عنوان ترکیبات اصلی آن، با طعمی از اسانس تریاک از Grasse، جنوب فرانسه ساخته می شود. این کره با کمک خواص گلیسیرین به بازسازی، ترمیم کنندگی و مبارزه با خشکی پوست هم کمک می‌کند. پوست شما به این واسطه تمیز و نرم شده و تغذیه مناسب آن هم فراهم می‌شود.

همچنین صابون تریاک موجب سفتی و آبرسانی پوست نیز می‌شود. این صابون برای انواع پوست مناسب بوده و از پیری و آسیب به پوست جلوگیری می‌کند. یکی از انواع دیگر صابون تریاک، Savon de Marseille نام دارد که در فرانسه ساخته می‌شود. این نوع صابون به سراسر جهان ارسال شده و معطرترین صابون تریاک را برای‌تان به همراه دارد. این نوع صابون هم می‌تواند بدن شما را تمیز و پوست‌تان را سالم نگه دارد.

خواص صابون تریاک

۱- آبرسانی پوست

پوست شما برای استحکام و حفظ خاصیت ارتجاعی به آبرسانی نیاز دارد. در واقع آبرسان ها رطوبت را در پوست شما به دام می اندازند و یک محافظ محکم روی پوست شما ایجاد می شود. با استفاده از آبرسان ها پوست شما سالم تر و شاداب تر به نظر می رسد. صابون تریاک کلاژن طلا با آبرسانی پوست باعث طراوت، سفتی و سرحال بودن پوست شما می شود.

۲- جلوگیری از پیری پوست

با افزایش سن، لایه خارجی پوست که اپیدرم نام دارد نازک می شود. حتی اگر تعداد لایه های سلولی بدون تغییر باقی بماند. تعداد سلول های حاوی رنگدانه (ملانوسیت ها) کاهش می یابد. ملانوسیت های باقی مانده افزایش سایز می دهند و باعث تغییر در پوست صورت می شوند. به همین جهت، پوست سالخورده نازک‌تر و کم‌رنگ‌تر به نظر می رسد. صابون تریاک روند پیری پوست را به تاخیر می اندازد. به همین دلیل شما با استفاده از این صابون می‌توانید از چین و چروک پوست خود جلوگیری کنید.

۳- کاهش جوش صورت

آکنه زمانی اتفاق می‌افتد که منافذ فولیکول‌های مو با چربی و سلول‌های مرده پوست مسدود می‌شوند. اگر منافذ مسدود شده با باکتری عفونی شود، یک جوش ایجاد می کند که یک برآمدگی قرمز کوچک با چرک در نوک آن است. مواد موجود در این صابون می تواند باعث جلوگیری از ایجاد جوش صورت بشود.

۵- کاهش لک صورت

لک به هر نوع علامت، تغییر رنگ یا نقصی گفته می شود که روی پوست ظاهر شود. لکه های صورت ممکن است ناخوشایند و از نظر احساسی ناراحت کننده باشند. بعضی از لک های صورت ارثی هستند و به ژنتیک شما مربوط می شوند. ولی با این حال صابون تریاک می تواند تا حدودی لک های صورت را کاهش دهد و از بروز لک های جدید جلوگیری کند.

۶- جوانساز و روشن کننده پوست

جوانسازی و روشن کردن صورت یکی از روش های درمانی زیبایی است که با استفاده از روش های مختلفی مانند آر اف صورت، هیدرودرمی، آنزیم تراپی پوست و … برای بازگرداندن زیبایی پوست استفاده می شود. با مصرف صابون تریاک، دیگر هیچگونه نیازی به عمل جراحی نخواهید داشت. هچنین این صابون مانند گیاه مورینگا پوست‌تان روشن‌تر و با طراوت می‌کند.

۷- پاکسازی کننده پوست

صابون تریاک از دو ماده اصلی و مهم کلاژن و عصاره گیاه خشخاش تهیه شده است. این دو ماده سبب می‌شود که ترکیب مناسبی برای پاکسازی پوست فراهم شود و عمق زیادی هم برای نفوذ داشته باشد. ممکن است که کلاژن در برخی از صابون‌ها وجود نداشته باشد، اما تریاک ماده اصلی این نوع محصولات است. همچنین آفتاب سوختگی با عصاره گیاه خشخاش برطرف شده و پوستی زیبا خواهید داشت. صابون تریاک برای خال‌های پوستی و مواردی که پوست دچار تبخال شده است، هیچ گونه تاثیری نخواهد داشت.

انواع صابون تریاک

صابون تریاک در مدل‌های مختلف روانه بازار می‌شود. برخی از آن‌ها شکل مشابهی هم داشته، اما در انواع مختلف هستند. برندهایی که اقدام به ساخت صابون تریاک می‌کنند، تعدادشان کم نیست. صابون تریاک نگین به‌عنوان نوع اصلی در بازار شناخته می‌شود که خارجی است. صابون‌های مکس لیدی و کلاژن طلا را هم داریم که با تلفیق کلاژن به عصاره گیاه خشخاش به دست آمده است و می‌توانند همه فواید گفته شده را برای پوست شما داشته باشند. به برخی از این صابون‌ها، مواد ارگانیک هم اضافه می‌شود تا خواص بیشتری برای پوست افراد داشته باشند.

یک مثال برای این منظور، صابون تریاک اکسین است که در کنار همه خواص مطرح شده، سفید کنندگی پوست را هم انجام داده و یقینا طرفداران بیشتری هم خواهد داشت. کلاژن استفاده شده در صابون تریاک کلاژن طلا هم معمولا در محصولات آرایشی بیشتر موجود بوده و وظیفه جوان‌سازی پوست را برعهده دارد. تاثیرات شگفت انگیز هر کدام از این موارد را می‌توانید به‌صورت دراز بودن روی پوست صورت خود دریافت کنید.گاهی اوقات هم بسته بندی یک صابون سبب افزایش قیمت آن می‌شود، اما ماندگی بسیار خوبی هم دارند و در دراز مدت خراب نمی‌شوند.

سخن آخر

صابون تریاک از جمله محصولاتی است که شاید تا به امروز حتی اسمش را هم نشنیده بودید. این محصول با خواص ارزشمند خود می‌تواند گزینه‌ای مناسب برای حفظ شادابی و طراوت پوست دست و صورت شما باشد. کافی است که استفاده منظم آن را به‌صورت روزمره داشته و از شر لک و جوش صورت خود خلاص شوید. روشنایی بیشتر پوست در کنار نرمی و لطافت، مهم‌ترین خواصی هستند که با خرید هر نوع صابون تریاک می‌توانید به آن دست پیدا کنید.

نگهداری مناسب و توجه به سلامت پوست، از جمله کارهایی است که اگر از همان دوره نوجوانی شروع کرده و ادامه دهید، در هر دوره‌ای از زندگی خود می‌توانید از پوست خود راضی بوده و حس جوانی داشته باشید. در استفاده از مواد آرایشی دقت لازم را داشته و حتما اعتدال را در آن رعایت کنید. از مواد بهداشتی و کرم‌های مناسب قبل از بعد از استفاده از مواد آرایشی بهره ببرید تا پوست‌تان کمترین آسیب را دریافت کند. صابون تریاک یکی از گزینه‌های بسیار خوبی است که می‌توانید از آن استفاده کرده و تاثیرش را در کوتاه مدت و دراز مدت مشاهده کنید.

منبع: deterland

آموزشگاه آرایشگری...
ما را در سایت آموزشگاه آرایشگری دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : الهام علیزاده beautips بازدید : 151 تاريخ : دوشنبه 14 شهريور 1401 ساعت: 19:59

در این مطلب با آموزشگاه آرایشگری رز سرخ، بهترین آموزشگاه آرایشگری زنانه در تهران همراه باشید. راهنمایی های زیر شما را با تمام نکات مربوط به انواع روش‌های لیفت صورت در منزل آشنا می کند.

آموزشگاه آرایشگری رز سرخ با مجوز فنی حرفه ای و با ضمانت یادگیری حرفه ای برای ورود به کار در رشته های آموزش آرایشگری زنانه مانند آموزش براشینگ مو، آموزش طراحی ناخن، آموزش تتو بدن و .... هنرجو می پذیردبرای اطلاعات بیشتر به سایت rosesorkh.com مراجعه کنید

لیفت صورت! این کلمه از دنیای مراقبت‌های زیبایی پوست، حسی شبیه به سلبریتی‌ها را در ذهن‌ القا می‌کند. به دلیل نتایج رضایت بخشی که لیفت صورت در افراد ایجاد می‌کند، به یک جراح زیبایی محبوب تبدیل شده است. با این حال برای خیلی‌ها روشی جذاب و در عین حال وحشتناک محسوب می‌شود. فیشیال صورت از دیگر روش‌های محبوب مراقبت از پوست هستند. اما آیا عالی نیست که به جای عمل جراحی با راه حل‌های طبیعی، این سبک از زیبایی را به دست آوریم؟ در ادامه مطلب با ما همراه باشد تا با روش‌های متنوع لیفت صورت در منزل آشنا شوید.

۱- ماسک‌های طبیعی لیفت صورت

ماسک‌های طبیعی که برای لیفت صورت استفاده می‌شوند، بهترین راه رسیدن به پوستی صاف و درخشان هستند. انواع مختلفی از ماسک‌ صورت خانگی را می‌توانید به راحتی در خانه تهیه و از خواص فوق‌العاده آن‌ها استفاده کنید که نام آنها را مشاهده می کنید:

۱- ماسک خیار و سفیده تخم مرغ

۲- ماسک پوست کلم و عسل

۳- ماسک عسل و ذغال اخته

۲- کنترل چربی پوست

اغلب اوقات به خاطر توپری و بامزه شدنمان از اضافه وزن چشم پوشی کنیم. با اینکه در سن‌های پایین‌ گونه‌های چاق سفت می‌مانند اما با گذشت زمان پوست شل شده و افتادگی پیدا می‌کند. به همین دلیل اگر در همان ابتدا و هنگامی که در سنین پایین‌تر هستید وزنتان را کنترل کنید، مشکلات انبوهی که ممکن است در سال‌های آینده با آن‌ها مواجه شوید به وجود نمی‌آید.

۳- راهکارهایی برای رفع تنش عضلانی

دلیل اصلی علائم پیری مانند چین و چروک، خطوط ریز و تنش در عضلات صورت است. موارد زیر لیستی از فعالیت‌هایی هستند که به شما در کاهش تنش‌های صورت کمک می‌کنند.

۱- صورت خود را دو یا سه بار در روز با آب سرد بشویید.

۲- فقط از محصولات‌ آرایشی استاندارد و با کیفیت استفاده کنید.

۴- لیفت چانه

با افزایش سن احتمال افتادگی پوست ناحیه اطراف چانه، خیلی بیشتر از ناحیه اطراف گونه‌ها می‌شود. به همین دلیل لیفت برای عضلات چانه اهمیت بیشتری پیدا می‌کند. لیفت چانه باعث باریک شدن صورتتان و زیبایی هر چه بیشتر شما می‌شود.

۱- قسمتی که عضلات چانه با عضلات گردن برخورد می‌کنند را به آرامی ماساژ دهید.

۲- دوبار در روز و هر بار ۸ تا ۶ دفعه چانه خود را به بالا ببرید و سپس خم کنید.

۳- برای ظاهری باریک و زیبا، تمرین‌های مناسب با گردن و چانه‌تان انجام دهید. (برای این تمرین به انتهای مطلب مراجعه کنید.)

۵- مراقبت از گونه‌ها

۱- دهان خود را به سمت جلو جمع کنید و ۱۰ ثانیه ثابت نگه دارید و بعد به حالت قبل برگردانید. این حرکت را هر روز چهار بار انجام دهید.

۶- استفاده از سبزیجات و میوه‌های تازه

در آشپزخانه شما تقریباً برای تمام مشکلات پوستی راه حلی پیدا می‌شود! زیرا از ایام قدیم، خانم‌ها برای مبارزه با علائم پیری مانند خطوط ریز و افتادگی پوست و … با میوه‌ها و سبزیجات تازه ماسک لایه بردار خانگی درست می‌کردند. مانند:

۱- گوجه فرنگی برای روشن شدن پوست

۲- آلوئه ورا برای سفت شدن پوست

۳- خیار و سیب زمینی خام برای رفع چین و چروک

 

۷- اهمیت رژیم غذایی

بدن ما بازتابی از رژیم غذایی روزانه‌مان است. این موضوع برای بدن هر فردی، با هر نوع فرم و شکلی صدق می‌کند. به همین دلیل استفاده از رژیم غذایی مناسب اهمیت بسیار بالایی دارد.

۲- در روز مقدار زیادی آب بنوشید.

۴- غذاهای ناسالم و فست فود را به یک یا دو هفته در روز محدود کنید.

۹- استفاده از غلتک صورت

غلتک صورت جدیدترین ابزاری است که برای زیبایی صورت استفاده می‌شود و مجبوبیت زیادی هم دارد. اگر به دنبال تقویت و مراقبت از پوست خود هستید، این وسیله یک پیشنهاد عالی برای شماست. غلتک صورت خطوط صورت را کم می‌کند، همچنین پف زیر چشم را کاهش داده و باعث افزایش گردش خون می‌شود.

سخن پایانی

در حالی که هیچ راهی برای متوقف کردن کامل روند پیری وجود ندارد، اما رعایت بعضی نکات و انجام تمرین‌های مخصوص صورت برای داشتن پوستی زیبا مؤثر است. انجام روتین‌ پوستی روزانه، دوری از اشعه ماورا بنفش نور خورشید، سیگار نکشیدن و … تنها برخی از راه‌حل‌هایی هستند که در این راه به شما کمک می‌کنند.<p style="box-sizing: border-box; line-height: 2; text-align: justify; margin-top: 0px; margin-bottom: 1rem; font-size: 1.1rem; color: rgb(33, 37, 41); font-family: persian, -apple-system, BlinkMacSystemFont, " segoe="" ui",="" roboto,="" "helvetica="" neue",="" arial,="" "noto="" sans",="" sans-serif,="" "apple="" color="" emoji",="" "segoe="" ui="" symbol",="" emoji";"="">منبع: rosesorkh

آموزشگاه آرایشگری...
ما را در سایت آموزشگاه آرایشگری دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : الهام علیزاده beautips بازدید : 160 تاريخ : دوشنبه 14 شهريور 1401 ساعت: 20:13